28 februari 2007

Månadens sista dag och jag är helt dagavill. Har börjat skriva hemma på datorn och för över texten via USB. Kommer kanske att medföra fler inlägg men att de kommer i klump. Dessutom har jag blivit så van med att klippa och klistra in åäö att jag slinter nu när jag ska skriva.
I vår jakt på kompisar har vi idag träffat Linda Jacobsson från USA (jag måste bara skriva ut hennes namn, det kändes så svenskt det kan bli) och hennes två flickor som är lika gamla som mina älsta.
Vi gick till en lekpark som vi tyvärr har missat fram tills nu. Den ligger i ett av alla dessa “nature reserves” som finns här. Nature reserves här är en park eller en skog eller ett natur område, men inte som hemma ett särskilt skyddat område där man inte får göra nästan någonting. Mer som en park.

I den här speciella parken finns det sköldpaddor som lever och promenerar omkring i området där man kan fika och i närheten av lekparken betar de fridfullt.
Tjejerna lekte och hade kul

Inga kommentarer: